Hiába a Te terméked/szolgáltatásod a legnagyszerűbb, ha weboldalad rosszul van kialakítva. Ez a felület cégged kirakata, vele találkozik elsőnek az ügyfél így fontos a tökéletes első benyomás.

Nézzünk 5 gyakori hibát:

Rendezetlen

Gondolj weboldaladra úgy mint lakásodra. Ha vendéget vársz ( valószínűleg ) otthon is feltakarítasz, rendet raksz. Ez igaz a weboldaladra is.

A hosszú, nem szervezett tartalomban a látogató elveszik. Hanyagold a sok hirdetést, felugró ablakot és fölösleges tartalmi elemeket.

Azonfelül, hogy ügyfeled nem fogja megtalálni a lényegi információt még az oldalad betöltési idejét is növeled.

Call to Action hibás használata

Minden oldal leglényegesebb eleme. A sikeres weboldalak egy célt tartanak szem előtt, hogy hatékonyan vezessék a felhasználót.

Legyen egyértelmű és kattintásra ösztönző a gomb elhelyezése. Szerepeljen akár több helyen is. pl.: Tudjon meg többet, Kérdezzen most.

Rossz képválasztás

A fogyasztók vizuálisabbak, mint valaha így kiváló minőségű, releváns képeket helyezz el weboldaladon. A jó fotók növelik a látogatók bizalmát.

Nem mobilbarát weboldal

2016-ban a mobil felhasználók száma meghaladta a pc-t használókat. Ez volt a webhasználat fordulópontja, és egyértelmű lett, hogy ez a pont fontosabb mint valaha.

Ellenőrizd, hogy a Te weboldalad megfelel-e az elvárásoknak: https://search.google.com/test/mobile-friendly

Ha az eredmények itt nem megfelelőek akkor rengeteg látogatót – bevételt veszítesz.

Zavaros navigáció

Ez állítja össze az értékesítési csatorna alapjait, irányítja a felhasználókat a konverziós célok felé.

A cél, hogy a felhasználó utazása könnyű és gyors legyen. Egyszerűen eljusson a termékhez, rendeléshez.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here