A The Drink-Box Budapest brand alapítójával Gulyás Fannival az ANCHOR fesztivál kollekció prezentációs esten ismerkedtünk meg. Fanni nagyban hozzájárult a rendezvény sikeréhez, hisz a modern ital boxok is jelen voltak a bemutatón.

Rövid riportunkban ismerkedjünk meg a márka történetével!

Mikor indult a The Drink-Box Budapest márka? Honnan jött az ötlet ?

A The Drink-Box Budapest, 2017 decemberében indult. Az egész ötlet tulajdonképen egy felismerésből született meg, mégpedig onnan, hogy feltűnt a “dobozba csomagolt” exkluzív ajándékozási élmény trendisége. Illetve az ezen belüli piaci rés, mivel eddig a dobozokban, boxokban kizárólag virággal vagy csokival találkozhattunk.

Milyen visszajelzések érkeznek az ital csomagokról ? Melyik a legnépszerűbb box ?

Szerencsésnek érezzük magunkat, eddig kizárólag pozitív visszajelzéseket kaptunk, bízunk benne,hogy továbbra is örömet tudunk majd okozni a megrendelőinknek. Legnépszerűbb Boxaink a Whisky-t és a Vodkát tartalmazó dobozok, ebből is leginkább a Jack Daniel’s és a Grey Goose Box.

Mit lehet tudni a vásárlóitokról ? Melyik korosztály körében a legkedveltebb?

Megrendelőink korosztálya, 18-60 év. Imádom, hogy ilyen tág korosztályt tudunk kiszolgálni a termékkel.

Jelen voltatok az ANCHOR by Helga Tóth prezentációs esten. Milyen véleménnyel távoztatok a rendezvényről ?

Nagyon örültünk a meghívásnak, és büszkék vagyunk,hogy egy ilyen esemény szponzorálásában vehettünk részt, ahol csupa tehetséges és remek vállalkozói attitűddel rendelkező fiatalt ismerhettünk meg.

Mik a jövőbeli céljaitok?

Jelenlegi és jövőbeli célunk az,hogy a lehető legtöbben ismerjék meg a termékünket, illetve gondolkozunk direkt értékesítésben is.

Hogyan juthatnak hozzá az ügyfelek ? Hol szerezhetik be a termékeket ?

Jelenleg kizárólag online értékesítünk, így vásárlóink facebookon, instagramon, e-mailen vagy telefonon keresztül tudnak érdeklődni, rendelést leadni.

The Drink-Box Budapest facebook oldala

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here