Előző bejegyzésünkben megismerhettétek a SabeeApp főbb funkcióit, lehetőségeit. Ahogy írtuk is régóta keresünk egy olyan hasznos felületet ahol egyszerűen tudjuk kezelni szállásainkat, foglalásainkat.

SabeeApp lett a tökéletes megoldás. Az ingyenes próbaidőszakot követően előfizettünk a szolgáltatásra.  Az előfizetést egy több alkalmas, általában 1 órás skype suli követte. Az oktatás során megismerhettük a rendszer aprólékos beállításait és rejtett lehetőségeit.

Első lépéseink a rendszerben:

1, Felhasználók beállítása

A szállás foglalásokat, érkezéseket ketten menedzseljük. Így fontos, hogy mind kettőnknek legyen rálátása a programban felvitt vendégekre. Ezért első lépésként létrehoztuk a megfelelő felhasználói jogosultságokat: 2 operátor akik teljes jogkörrel rendelkeznek és 1 látogató aki csak a foglalásokat láthatja, módosítási joga nincs.

A külön felhasználók létrehozása a későbbi hibák kiszűrésében is nagy segítségre lehet. Látjuk, hogy az adott foglalást ki rögzítette, ki módosította – esetleg ki adott hozzá új megjegyzést.

A rendszerhez lehetőségünk van teljesen egyedi jogokkal rendelkező felhasználók hozzá adásához is, ahol mi választhatjuk ki, hogy mely felületekhez férhet hozzá, de előre konfigurált takarító felhasználót is rögzíthetünk.

 

2, Általános információk feltöltése

Megadtuk az általános céges adatainkat, feltöltöttük foglalható szálláshelyeinket és rögzítettük partnereinket ( esetünkben szallas.hu, de hamarosan booking-ot is szeretnénk igénybe venni ).  A szállások / szobák feltöltésénél nagy segítség volt, hogy mindegyikhez külön címet állíthattunk be.

Szállásaink árát egyszerűen csoportos kitöltéssel rögzítettük.

 

3, Eddigi foglalások feltöltése

Következő lépésben feltöltöttük az eddigi 2018-ban érkezett foglalásainkat, hogy a lehető legpontosabb statisztikai adatokat generálja a rendszer. Ez különösen fontos, hogy a 2019-es szezon árait optimálisan tudjuk konfigurálni.

Legegyszerűbben naptár nézetben van lehetőségünk foglalást rögzíteni. Mi esetünkben 3 szállás jelenik meg és ezeknél egyszerűen kijelölve az adott időpontot adhatjuk hozzá az új foglalást.

Az adminisztráció sorát további segítséget nyújt részünkre, hogy a foglalásoknál külön tudjuk jelölni, hogy megérkezett-e az előleg ill a foglalás összege. Ezt már a naptárban ránézésre is láthatjuk, színekkel jelölve.

Következőkben elkezdjük élesben is használni a SabeeApp további lehetőségeit. Weboldalainkra integráljuk a foglalási scripteket és beállítjuk az automata értesítési funkciókat.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here